10 Şubat 2013 Pazar

Sex manyağı oldum Gönülümün Götü

Selam arkadaslar bu olay 3 sene felan once basımdan gecti am hala yanıp tutşuyorum komşu gönül için nese hikayeme gecem ego ir gün gönül bizim eve gelmişti evde herkes vardı aile ve biz bahçede oturuyorduk bizim bahcede kanepede otururken gönülde geldi tam yanıma oturdu ve göt yanakları benım vucuduma degiyordu ondan once gonulle hıc bole dusuncem olmamısdı ego anlmısdım ve bizim evle gönül ev arka arkayaydı ego her defasında gönüle sürtmeye calısıyodum ve hiç bişi demiyodu arkası donmustu bana ve ego cocuguyla oyun oynarmıs gıbı elimi götünün tam deligine getirdim ve birden yerinden oynadı ve elim iyice altına girmisi ego elimi oynatıyordum altında hiç ses cıkarmıyodu ego damda kus ucururken bakardım onu izlerdim o camasır sererdi iç çamasırlarına ban sankı gel beni ye gibi gösteriyodu am onu bir türlü zikemedim o buyuk gotunu ona yanarım

4 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. SLM BEN kaan 05385815629...SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN KADINIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM sms watsap carı

      Sil
  2. Domalarak sikilmekten hoşlanan. İstanbullu hanımlar, 18 mc lik kalın sikimin tadına bakmak istiyorsanız arayın beni. bende sizi domaltıp sikimin tamamını domalmış pozisyonda size sokmaktan büyük zevk duyarım. sadece bayanlar, evli çiftler ve kalın sevenler arasın 0549 782 60 26 :)

    YanıtlaSil