11 Şubat 2013 Pazartesi

otobüste başlayan sex anım

Merhaba değerli    okurları Birgün işimin gereği izmir e gitmek zorunda kalmıştım ve belediye otobüsüne bindim. Sanırım iş çıkışı saatine denk geldiği için epey kalabalıktı. Bu arada ben yaşında , 170-82,kgölçülerinde esmer bıyıklı erkeğim. Görünüş itiberiyle kadınsı değilim. Neyse hikeyemize gelelim. Otobüs çok kalabalık olduğu için ayakta zor duruyordum . Bu arada arkamda birinin olduğunu hissetim . bana sürtünüyordu. Çok kızdım baştan. Arkamdakiine bakınca yaşlarında sarışın bir genç olduğunu gördüm. Sonra ne olacaksa olsun dedim ve kendimi olayın akışına bıraktım. Arkamdaki genç bana dahada abanmıştı ve kabarıklığı hissediyordum artık buda benim hoşuma gitmeye başalmıştı. Benmde kendimi ona dahada bastırdım oda sinyali almış olsa gerek bir eliyle kalçalarımı okşamaya diğer eliylede bana msj yapmaya başladı. Etrafa çekinerek baktığımda yanında bir arkadaşı olduğunuda gördüm oda arkadaşını kalçası ile oynuyordu.otobüste başlayan sex anım İneceğ i durağa gelmeden önce istersem bana onlara katılabileceğimi söylediler ama ben cesaret edip onlara evet diyemedim. İndiklerinde içimde sanki bir huzursuzluk vardı. Keşke dedim ve bu yüzdendirki hep o keşke yi demeseydim diyorum. Şimdi ise güvenebileceğim soırdaş bir arkadaş arıyorum devamlı nette ve kimseye güvenemediğim için hala aamaktayım. İlki yaşatabilecek sırdaş güvenebilir a ve p arkadaşalr arıyorum. Eğerki bana bu güveni verecek birini bulrsam onunla uzun süreli bir ilişki yaşayabilirim. Eğerki bana mail atarsanız sevinirm

otobüste başlayan sex anım

8 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;

    YanıtlaSil
  2. mrb ben mert telde sex yapmak isteyen arasın msj atsın 0536 632 98 66

    YanıtlaSil
  3. mrb tanışmak isteyen bayanlar 05075887725

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcut olup özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Domalarak sikilmekten hoşlanan. İstanbullu hanımlar, 18 mc lik kalın sikimin tadına bakmak istiyorsanız arayın beni. bende sizi domaltıp sikimin tamamını domalmış pozisyonda size sokmaktan büyük zevk duyarım. sadece bayanlar, evli çiftler ve kalın sevenler arasın :) 0549 782 60 26

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR ARAYIN TANISALIM ! 0545 352 25 52

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  7. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  8. SLM BEN kaan 05385815629...SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN KADINIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM sms watsap carı

    YanıtlaSil