11 Şubat 2013 Pazartesi

Otobusten masaja sex hikayeleri

Merhaba ben cevcet bu hikayemi sitesine size nigdeden yazıyorum ben kalça fetisisti bir gencim kucuk yastan beri dar giyinen kadınlara karsı asırı bir ilgim var lafı cok uzatmayalım benim en zevk aldığım seylerden birisi otobüslerde fordculuk yapmak hikayemize gelecek olursak bir gün otobüste her zamanki gibi güzel kalça arıyordum benden İki durak sonra bine1.70 boylarinda hafif balık etli sati saçlı ela gözlü 40 yaslarında Olgun güzel olarak tarif edebileceğimiz bir Afet bindi o an üzerinde askili bir buluz ve dar bir mini etek vardı görür görmez bütün cakralarim açıldı adeta gözlerim bir Kartal’ın avını suzercesine bu şahane kalçalara kenetlendi ve otobüsün en arkasında olmama rağmen hafif kalabalığı yararak bu güzel kalçaya yakinlastim v hafif hafif aletimi bu dayanılmaz kalçalara dokundurmaya başladım o an bir seksten daha fazla zevk alıyordum aletimi dokundurmalarim fazlalasinca Afet durumu anladı o da Benden o an etkilenmiş olmalı ki surtunurken aletimi kalçalarının arasına denk getiriyordu ikimizde bu durumdan zevk alır hale gelmistik ve nihayetinde bu güzel kalçalardan ayrılma vakti gelmişti fakat artık ol yaydan çıkmıştı ve gözü donmuscesine bayanın indiği durakta bende indim otobüste adeta seks yaparcasına surtunmemize rağmen bayanla hiç konuşmamıştık otobüsten indikten sonra arkasına bakıp beki görünce oda durumu anladı v gülümsedi yanıma yaklaşarsak bana kartvizitini verdi ve gelmek isters benimi ücretsiz olarak ilgilenebile eğini söyledi kartvizite baktığımda bayanın bir masaj salonunda masozluk yaptığını anladım önümüzdeki bir hafta islerimin yoğunluğundan dolayı gitme fırsatı bulamadım fakat aklım hep o kalcalardaydi ve olaydan tam bir hafta sonra isten rahatsızlık diye izin aldım ve dogruda masaj salonunun yolunu tuttum masaj salonuna ilk girdiğimde sabah erken saat olması dolayısıyla salon boştu bir kac dakika sonra bir görevli geldi kendisin kartta yazan duru adlı bayanı sordum görevli bana duru’nun su an dusta olduğunu bes Dakika’ya kadar gelecegini söyledi ve beni masaj odasına doğru yönlendirdi heyecanla bekliyordum o harika kalçaları tekrar görecektim belkide sahip olacaktım yaklaşık on dakika sonra duru üzerinde beyaz askımı bı bady ve dapdaracik siyah taytiyla odadan içeri süzüldü ve kulsa yumuşak bı sesle fisildayarak beni arzuladığını biliyorum fakat seninle otobüste yaşadıklarımız anlık bir şeydi ve sana üzülerek söylüyorum ki ben lezbiyenim dedi o an dünya basıma yıkıldı ne yapacağımı bilemez halde hemen kendimi toparlayın soluğu dışarda aldım ve caddede yürürken aklım hala o kalcalardaydi ama artık yapacak bisey olmasını anlamıştım ve e eve giderek kendimi banyoya kapattım ve manuel viteste yola devam ettim … Saygılarımla Cevcet…    teşekkürler.

 

 

19 yorum:

  1. BEN KEREM İSTANBUL İCİ TEK BAYANLAR YADA UCUNCU ARAYAN CİFTLER. TANİSMAYA VE BUULUSUP BİRLİKTE OLMAYA ZEVKİN DORUKLARİNDA SORF YAPMAYA NE DERSİNİZ. İSTE BURADAYİM: 0542 314 01 76,,,AMA KONUSACAK VE BULUSACAK CESARETİN YOKSA LUTFEN ARAMA...0542 314 01 76. BEKLİYORUM. Bu Arada Etiler Levent Beşiktaş ve başakşehir Halkalı Taraflarında Oluyorum İşim Geregi Bu Bölgelerde Olanlarla Daha Çabuk Bulusuruz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
  2. merhaba bayanlar arayın telefonda sırları paylaşalım dilediğinizi konuşalım herşey serbest ve aramızda , sadece bayanlar lütfennn gizli açık no 0531 272 99 99

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;

    YanıtlaSil
  4. mrb ben mert telde sex yapmak isteyen arasın msj atsın 0536 632 98 66

    YanıtlaSil
  5. Slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayın tanısalim ben istanbuldan bir erkeğim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  6. selam ben ali antep den olgun bayanlar reel veya sanal takılacak bayanlar bekliyorum skype aliaslan19841 tweet aliasla_n bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. merhaba istanbuldanım evli çiftler le ve bayan arkadaşlarla saygı ve dürüstlük
    çerçevesi içinde tanışmak istiyorum saygılarımla 0534 670 99 28

    YanıtlaSil
  8. merhaba güzel ve seçici bayanlar:
    istanbuldan suat ben,
    yaşım 35 bakımlı
    temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve
    düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini
    ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir
    sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu
    atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer
    böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk
    kesimin içinde olduğum için
    rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms
    atın tanışalım, tanışmadan
    tanımadan kimseyi yargılamak olmaz.
    mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım
    işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya
    kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve
    msn adresim ulaşın lütfen…….

    YanıtlaSil
  9. selam azgın bayanlar ali ben ekleyin azalım beraber skype aliaslan19841
    tel5511027090

    YanıtlaSil
  10. Ben Adanadan Semih... Adanalı bayanları bekliyorum. Size bir telefon kadar uzağım. Mesaj ve aramalarınızı bekliyorum. 0.5.3.4.5.1.8.9.9.4.9

    YanıtlaSil
  11. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben serdar konyadan evlı bekar dul bayanlarla tanışmak ıstıyorum 0544 380 89 20

    YanıtlaSil
  13. slm ben izmirden can yaşım40 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler olgunlar kapalı çiftler dullar arayabilir çiftlerle deneyimim var her türlü fanteziye varım 0539 354 59 06

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  15. Ankara Ümitköy de fizik tedavi merkezinde profesyonel olarak masorluk yapıyorum ayni zamanda Türkiye çapında meşhur firma sahiplerinin özel masorlugunude yapıyorum ankara içerisinde evlere masaja gidiyorum masaj almak isteyenler arayabilir 05464838059

    YanıtlaSil
  16. Slm ben Adana dan apo bütün bayanlar in araması ni bekliyorum sicak bir sohbet için 05323568692

    YanıtlaSil
  17. Slm ben Adana dan apo bütün bayanlar in araması ni bekliyorum sicak bir sohbet için 05323568692

    YanıtlaSil
  18. Selam izmirden ozer ben 33 yas 180 boy mutlulugu arayan ozel ve olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil