11 Şubat 2013 Pazartesi

halk otobüsündeki adamla sex anım

Merhaba değerli  okurları   Ben ısılay 31 yaşında 168 boyunda 63 kilo ağırlığında bir kadınım. Eşim ve çevremdekiler çok güzel olduğumu söylerler . Eşimde bende seksi ve fantazileri çok severiz.kendimi ve kadınlığımı ön plana çıkarmayı severim. .Bu eşimin de hoşuna gider. Vücudumun ve memelerimin çok güzel olması çevremdeki insanların yiyecek gibi bakmaları hoşumuza gider. 85 beden sütyen kullanırım. Memelerim taş gibi ve diktir. Gören dönüp birkez daha bakar.Yürürken memelerimi sallamak hoşuma gider.

Eşimle yatakta konuşurken otobüs fantazileri konuşur azar çılgın gibi sevişiriz. Bir gün bunu    gerçekleştirmek istedim. Öğle vakti şehir merkezine giden otobüslerden birine bindim. 30 yaşlarında bir gencin yanına oturdum. Üstümde bir gömlek altımdada    ince beyaz bir pantalon vardı. İçimde ne sütyen ne de kilotum yoktu. Otobüs hareket ettikten sonra dışarı bakmak bahanesiyle memelerimi yanımdaki gencin omzuna ve kollarına sürtüyordum gençte iki düğmesi açık olan yakamdan memelerimi bakmak için yönü bana dönüktü.

Otobüs koltukları çok dar olduğu için gencin nefesini memelerimde hissediyordum.Otobüs hareket ettikçe bacaklarımızı birbirimize farkında değilmişik gibi sürtüyorduk. Gencin önüne baktığımda sikinin kotunu delecekmiş gibi kalktığını gördüm. Önceleri saklamaya çalıştı. Benim gülümsememden cesaret alarak saklamaktan vazgeçti.Siki pantalonunu yırtacakmış gibi duruyordu. Yaşlı bir bayan bindi. Kimse yer vermedi ben de yanımdaki gencin arkama geçmesini ister gibi kalktım.. Kalkmama önce bozulan genç benim arkamdan o .    da kalkarak ortada arkama geçti.( )

Otobüs kalabalık olmasından dolayı birazda isteyerek bana sürtünüyordu.Bende kalçalarımı geri iterek sikinin sertliğini ve sıcaklığını daha    iyi hissetmeye çalışıyordum. Sikinin sertliğini ve sıcaklığını götümün arasında hissediyordum. Nefesi ise ensemi yakıyordu. O sikini sürttükce amımın suları sel    gibi akıyordu.Pantolonumun arası sırılsıklam olmuştu.Gömleğim bereket ki uzundu yoksa rezil olmuştum. Nefesinden onun boşalmak üzere olduğunu hissederek kalçalarımı oynatarak boşalmasını sağladım.Bende kanter içinde kalmıştım. İlk durakta inerek oradan uzaklaştım…

26 yorum:

  1. Hayatın tadı numaramı tuşlamak kadar yakın.Ben istb.dan Onur anlayışlı olgun biriyim.saygı anlayış ve dürüstlük içinde bir dostluk ve heyecan arıyorum.536 486 3348 numaram özele acık arayın gizli fantezilerimizi yaşayalım

    YanıtlaSil
  2. Hayatın tadı numaramı tuşlamak kadar yakın.Ben istb.dan Onur anlayışlı olgun biriyim.saygı anlayış ve dürüstlük içinde bir dostluk ve heyecan arıyorum.536 486 3348 numaram özele acık arayın gizli fantezilerimizi yaşayalım

    YanıtlaSil
  3. Slm bodrumdan murat kendine guvenn ciddi vede bakimli bayanlarla tanismak isterim 18 49 yas tercih 05468842018

    YanıtlaSil
  4. BEN KEREM İSTANBUL İCİ TEK BAYANLAR YADA UCUNCU ARAYAN CİFTLER. TANİSMAYA VE BUULUSUP BİRLİKTE OLMAYA ZEVKİN DORUKLARİNDA SORF YAPMAYA NE DERSİNİZ. İSTE BURADAYİM: 0542 314 01 76,,,AMA KONUSACAK VE BULUSACAK CESARETİN YOKSA LUTFEN ARAMA...0542 314 01 76. BEKLİYORUM. Bu Arada Etiler Levent Beşiktaş ve başakşehir Halkalı Taraflarında Oluyorum İşim Geregi Bu Bölgelerde Olanlarla Daha Çabuk Bulusuruz....

    YanıtlaSil
  5. merhaba bayanlar arayın telefonda sırları paylaşalım dilediğinizi konuşalım herşey serbest ve aramızda , sadece bayanlar lütfennn gizli açık no 0531 272 99 99

    YanıtlaSil
  6. azgin bayanlar arayin 5324113721

    YanıtlaSil
  7. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

    YanıtlaSil
  8. SLM BEN İSKENDER 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ ARAYIN KANKA OLUNUR EVIM ARABAM VAR ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN EVLI ERKEKLER KANKA OLUNUR KARINIZI MUTLU EDERIM GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  9. mrb ben mert bursa telde sex yapmak isteyen msj atsın arasın 0536 632 98 66

    YanıtlaSil
  10. Slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayın tanısalim ben istanbuldan bir erkeğim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  11. selam ben ali antep den olgun bayanlar reel veya sanal takılacak bayanlar bekliyorum skype aliaslan19841 tweet aliasla_n bekliyorum

    YanıtlaSil
  12. Selam istanbul avrupa yakasi şişli den Hayati ben 24 yasinda hafif esmer slimfit vucut yapisina sahip bir erkegim Bambaska anlar yasamak isteyen siz bayanlarla
    sevgili tadında guzel hos vakit gecirmek ve
    birlikteligimiz boyunca yapmacik tavirlardan uzak
    oldugumu belirtmek isterim kisisel bakimima ve hijyenime son derece onem veririm siz bayanlar icin de bundan en ufak bir suphem yok 45 yaşin ustu aramazsa memnun olurum gizlilik esas saygilarimla...
    0541 347 85 51

    Not : WATSHAP KULLANANLAR DA NUMARAMİ REHBERİNE EKLEYEBİLİR BAZEN TELEFONA BAKAMADİGİM ZAMANLAR OLABİLİYOR EN AZİNDAN YAZMASİ KOLAY OLUR NUMARAMİ EKLEDİGİNİZDE TANİTİCİ SMS YA DA CAGRİ ATARSANİZ BENDE NUMARANİZİ EKLEYİP HEMEN SİZE GERİ DONUS YAPARİM BAYANLAR, OZEL NUMARANİZİ ASLA VE ASLA KİMSEYLE PAYLASMAM KİSİLİGİ BOZUK BİRİ DEGİLİM BANA GUVENİN...karsi cinsim harici kimseyi istemiyorum sacma sapan para teklifi edip de zamaninizi bosa harcamayin.

    YanıtlaSil
  13. slm ben mustafa bayanlar arayın istanbuldan 0541 572 21 94

    YanıtlaSil
  14. merhaba güzel ve seçici bayanlar:
    istanbuldan suat ben,
    yaşım 35 bakımlı
    temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve
    düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini
    ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir
    sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu
    atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer
    böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk
    kesimin içinde olduğum için
    rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms
    atın tanışalım, tanışmadan
    tanımadan kimseyi yargılamak olmaz.
    mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım
    işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya
    kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve
    msn adresim ulaşın lütfen…….

    YanıtlaSil
  15. Ben Adanadan Semih... Adanalı bayanları bekliyorum. Size bir telefon kadar uzağım. Mesaj ve aramalarınızı bekliyorum. 0.5.3.4.5.1.8.9.9.4.9

    YanıtlaSil
  16. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz. esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizli

    YanıtlaSil
  18. Domalarak sikilmekten hoşlanan. İstanbullu hanımlar, 18 mc lik kalın sikimin tadına bakmak istiyorsanız arayın beni. bende sizi domaltıp sikimin tamamını domalmış pozisyonda size sokmaktan büyük zevk duyarım. sadece bayanlar, evli çiftler ve kalın sevenler arasın :) 0549 782 60 26

    YanıtlaSil
  19. merhaba ben serdar konyadan evlı bekar dul bayanlarla tanışmak ıstıyorum 0544 380 89 20

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  21. slm ben izmirden can yaşım40 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler olgunlar kapalı çiftler dullar arayabilir çiftlerle deneyimim var her türlü fanteziye varım 0539 354 59 06

    YanıtlaSil
  22. Merhaba ben basri izmirden bayanlar arasın iyi bir sikiciyim bedava olmaz saatim 500 tl sabahlik 5000 tl bildiklerinizi unutacaksiniz buna emin olun 0539 2618863

    YanıtlaSil
  23. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  24. slm gizlilige önem veren tüm azgın bayanlar evli bekar dul hiç farkedmez whatsabım açık 39 yaşındaym kaln ve damarlı 22cm sevenler esmer yakışıklı sayılrm heryastan bayanlar arayın izmir ve çevre illerdenCinselliğe aşk içerisinde yaşamayı seven bayanlar arasın fantazi tadında

    05457109847

    YanıtlaSil
  25. Bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil