10 Şubat 2013 Pazar

doktorumla beraber oldum

Nette yazdığım bir hikayeden dolayı tanıştığım bir doktorla yaşadıklarımı size anlatcam. Yaklaşık 5 6 ay önce bir gün msn mi açtım tanımadığım biri eklemiş. Kabul ettim. Baktım çevrim içi. Selam vermedim. Kendine güvenen bir tip ise kendisi verir diye bekledim. Az sonra selam verdi ve konuşmaya başladık. msn mi nerden aldın diye sormicakmısın diye sordu? Nerden aldın dedim. İnternete yazdığın hikayenden aldım dedi.
Daha önce HER BAYAN OKUMALI başlıklı hikayemi okuyup etkilenmiş bundan dolayı eklemiş. Evli olduğunu söyledi. Pek öyle sohbet edilecek bir tip değildi. Bir afra tafra naz maz baktım sıkıcı biri. Birde İstanbul dışında yani Trabzon daoturuyordu. Ya dedim senle biz hiç konuşmayalım. Oda bitmiş zaten ısınmadım sana dedi. Ne iş yaptığını sordum. İçimden doktor veya avukat çıkarsa ona bir şans daha veririm diye düşündüm. Nedenine gelince hemen hemen her meslekten bayanlarla birlikte oldum ama doktor ve avukat olan bayanlarla birlikte olmamıştım. Doktorum dedi. Bir an öyle kaldım. Tesadüfe bak yaa, doktor ama sıkıcı bir doktor. Ne yapayım diye düşünüyordum ki ne oldu neden sordun dedi. Hiç öylesine dedim. Neyse ego çıkıyorum deyip çıktı. Evli ve doktor olması onu silmemi engeledi. Tabi sormamıştım acaba istanbul#65533;a gelebilecekmiydi? Arada yarım saat veya bir saat geçti tekrar msn yi açtı. Sen beni silmedin mi diye sordu. Hayır silmedim dedim. Silmiyonmu diye sordu. İstanbula gelme ihtimalin var mı dedim. Evet var arada bir geldiğini söyledi. Bunlar şimdilik yeterliydi. Koyu sohbete başladık. İlk baştaki sıkıcılığı gitmişti. Samimi ve içten sohbet ediyordu. Baya uzun uzun ve her şeyden konuştuk.
İyice kaynaşmıştık. Derken Zeyneple sık sık konuşmaya başladık. Pc den anladığım için sık sık sorular soruyordu. Yardım ediyordum. Bana kurtarıcı meleğim diyordu artık. Bana hep sana sürpriz yapıp yanına gelecem bir gün diyordu. Birkaç defa telefonda konuştuk. msn de sık ısk görüntülü konuşuyorduk. Çok seksi bir kadındı. Onunla bir geçe geçirmeyi hayal ediyordum. Sabaha kadar hiç durmadan sevişeceğimizi düşünüyordum. Dudakları o kadar seksiydi ki konuşurken bile ağzına vereceğim anı hayal ediyordum. Bir süre internete girmedim. Arada baya bir zaman geçti.
Bir gün akşam üzeri Zeynep beni aradı ve İstanbul da olduğunu söyledi. Taksimde bir otelde kalıyordu. İstanbul a seminer için gurup gelmişlerdi. Guruptan ayrılmam zor, ama bir yolunu bulur mutlaka sana gelirim dedi. Ego ona ev adresimi verdim. Direk evime gelmesini istiyordum. Hani bende gidip alabilirdim ama, kendisin gelmesini söyledim. Nedense bu beni daha çok heyecanlandırıyor. Hani bir bayan yola çıkmış sana doğru geliyor. Az sonra macera var düşüncesi hayali seni heyecanlandırıyor haliyle. İlk etapta yok falan dediyse de kabul eti. Fatihin ana cadde üzerinde oturduğum için eve bir bayanın gelmesi sorun olmuyor. Binanın önünde buluştuk. Samimi bir şekilde tokalaşıp öpüştük. Uzun boylu ve balık etliydi. Eve birlikte çıktık. Birbirimize aşkım diye hitap ediyorduk. Çok güzel gözleri vardı. Ego kanepede oturuyordum oda başını dizime koyup uzanmıştı. Bana korktuğunu söyledi. Nedir ya seni korkutan dedim. Aşık olmaktan korkuyorum dedi. Beni yarın unutmican değimli dedi. Aşkım seni hiç unutur muyum dedim. Yalancı dedi birlikte güldük. Yemek siparişi verdik. Ego duşa girdim. Duştan çıktım siparişler geldi yemeğimizi yedik. Gerçi bayanların yemek yememelerinden gıcık oluyorum. Ya bir lokma yiyipte doydum demeleri yok mu.
Allam ya neyse. Yemekten sonra yatalım mı artık dedim. Ego burada iyiyim diyor. Ha anladım seni kucaklayıp götürmemi istiyorsun dedim. Evet dedi. Hani bayanların naz yapmamaları mümkün mü. Kucaklayıp yatağa götürdüm. Bundan sonrası Zeynep anlatacak.
Selam ego Zeynep#61514; Otelin önünden taksiye bindim ki ego Trabzon da bile taksiye binmekten çekinirim gerisini siz düşünün. Bindim ama beynimde bin tilki dönüyor saat olmuş 22:30 ya otelde arkadaşlarımdan biri görürse bu saatte nereye ne cevap vericem. Neyse bi taksi durdurdum dua ediyorum içimden düzgün biri çıksa, İnşallah bir sorun olmaz diye. Tabi yolda telefonlaşarak şoföre güzergahı tarif etti. Berkant ama ego hala çok tuhaftım. Ego böyle bir şey nasıl neden yapıyordum. İstanbul da gecenin bi yarısı taksiye bin, hiç tanımadığın bir erkeğin evine git olacak iş değil kaderim neyse çekerim misali bi maceraya atıldım dur bakalım. Berkant gelmeden evin önündeydik. Taksi de oturuyorum gözüm yolda, arkada bi araba durdu parayı hazırlamıştım şöfore uzattım teşekkür edip hemen indim. Berkant ta indi arabadan, taksi den beni aldı para uzatmaya yeltendi ego verdim dedim amacım bir an önce eve girmek sokaktan. Bu arada kamerada gördüğümle farklılığı var mı diye süzüyorum karanlıkta belki o da beni. Apartmanın dış kapısını açtı ışıklar bozuk çakmak ve telefon ışığıyla en üst kata çıktık. Elinde poşetler küçük bi valiz bu evi devamlı kullanmıyormuş göçebe gibi yani. Başka bir dairesi daha varmış genelde orda kalıyormuş. Kapıyı açtı eve girdik eve uzun zamandır gelmediği belli zaten neden önceden haber vermedin diye kızıp duruyor. Bilmediğim kapalı alanlara girmek hele ki tanımıyorum yanımdakini zor bir duygu. Bende bu işin sonu ne olacak diye merak ediyorum kanepenin bir ucunda oturmuşken. Yoldan gelirken çiğ köfte salata gibi yemek almış taze taze ama ego çiğ köfte yemem ki. Beni yemiyor diye tekrar yemek siparişi verdi duşa girdi aklımdan neler geçiyor bir Allah bilir. Duştan çıktı atlet şort giymiş yemekler geldi oturduk kanepede yiyoruz ama benim boğazımdan bişey geçmiyor ki. Neyse biraz ısınmaya çalışıyorum neler yaşayacağımızı merak ediyorum. Boynuna yattım saçlarını okşadım kamerada görünmüyor değişik bu hali diye de dalga geçiyorum ortamı gevşetmeye çalışıyor gibi. Yatak odasına geçtik Allah ım kocaman ve şık bir yatak.Bu yatakta başkasıyla yattı düşüncesi beni deli ediyor. Gece lambasını açtı losh ışığın altında yatağa uzandım.Daha sonra yatalım dedim ama o çoktan beni soymaya başladı. Üzerimde kırmızı bir hırka var düğmelerini yavaş yavaş açtı ve çıkardı altındaki beyaz atletimle kaldım sadece, içime sütyen giymemiştim. Yatağa uzandırdı yavaşça altımdaki kısa kot pantolonun düğmelerini açtı çekerek bacaklarımdan onu da çıkardı. Her yerimi öpmeye yalamaya başladı. Bir öpüşü var dı ki sanki dili boğazımda ağzımın içinde yalamadık yer kalmadı. Kulak memelerimin içine dilini sokarak yalıyordu hiç böyle yalanmamışlardı daha önce çok tahrik edici bir duygu bir eliyle de memelerimi sıkıyordu. Boynumdan ayak parmaklarıma kadar her bir santimetremi hiç acele etmeden yavaş yavaş, tadını çıkararak yaladı öptü ısırdı. Diliyle heryerimi kaşfetmeye çalışıyordu. Bacaklarımdan yukarı çıkarken altımdaki çamaşırı da bir hamle de çıkarıp attı zaten sırılsıklam olmuştum. Bacaklarımı iki yana açarak amcığımı koklamaya öpmeye başladı. Ama o kadar farklıydı ki dudaklarını parmaklarıyla iki yana ayırıp sanki içinde kendine bir yer arıyordu harikaydı. Harika yalıyordu uçuruyordu beni. Dilini harika kullanıyordu sanki beni diliyle beceriyordu. Artık beynimde bu anı yaşamaktan başka hiçbir düşünce kalmamıştı. Bir an duralar gibi bacak aramda diz çökmüş şekilde bekledi noluyo dedim neden dedim daha uzun tutmak için dedi. Temizledi ve masaj yaparak öperek yalayarak her yerimi bacak arama girdi yarağını amcığıma sürtüyordu deliriyordum. Dizlerini yere koymuş bacaklarımı dizlerimden tutmuştu yavaşça içime girdi artık o da dayanamıyordu. Hızlı hızlı gidip gelmeye başladı sanki dibini bulamıyordu. Elleriyle de bi yandan kalçalarımı okşuyor memelerimi sıkıyordu. Üstümde öyle bir zevk alışı var dı ki bir anda patladı ve içime boşaldı. Bebeğimiz olur diye de dalga geçti gıcık şey. Kalktık sırayla banyoya girdik temzilendik. Ama azgın şey doymamıştı tekrar kendimizi yatakta bulduk bu defa sadece sex yapmak değil de birbirine doyamayan iki sevgili gibi sarılıyorduk öpüşüyorduk dudaklarımı koparır gibi öpüyordu. Gene kalkmıştı azgın yarağı.Beni üstüne aldı eliyle yarağını içime yerleştirdi üstünde zıplıyordum. Memelerimi sıkıyor öpüyor ısırıyordu. Üstünde yorulunca tekrar altına yattım harika yapıyordu. O kadar ıslanmıştı ki amcığım bir ara şüphelendim bu kadar da olmaz kan mı ne bakayım dedim. Hayır tamamen zevk suyuyla ıslamıştım altımı. Sanki sex için yaratılmış biriydi. Kadınlığımı hissettirdi vücudumu keşfettirdi kollarında bana. İnanın kaç kez boşaldığımızı hatırlamıyorum.Uzandık yatağa bıraksam uyuyacak hayır olmaz gitmeliyim dedim. Kal ne olur beraber uyuyalım sana doyamadım sabaha kadar sevişiriz sabah erkenden götürürüm seni dedi. Kalktım teefonum çalmıştı. Beni merak ederler lütfen gitmeliyim dedim. Bırakmak istemiyordu uyuyalım diyordu bende kalmak isterdim sabahın ilk işıklarında seninle sevişmek isterdim aşkım ama sınırları zorlamamak gerek. Kıyamadı giyindi. Sessizce aşağıya indik. Bindik arabaya çıktık yola çok susamıştım. Kolunu omzuma attı bende dizlerine dayandım elini tuttum gidene kadar hiç bırakmadık birbirimizi. Bir ara trafik yoğundu indi hemen su aldı.Otelin önünde durduk ego hemen indim otele doğru koştum geri baktığımda oda yola çıkmış gidiyordu. Güle güle aşkım dedim içimden güle güle. Otelden içeri girip asansöre yöneldiğimde yaşadıklarıma inanamıyordum. Odama girdim tekrar duş aldım uyumakta zorlandım ama uyumak zorundaydım sabah şiş gözlerle insanların karşısına çıkamazdım. Ego İstanbul dan gelmeden gene görüşmek istiyordu Berkant ama bir türlü fırsat olmadı. Hayatımda yaşadığım en ilginç maceraydı bu anlamda. Trabzona geldiğimde uzmanlık sınavını kazandığımı öğrendim ve şu an başka bir şehirde hem okuyup hem çalışıyorum. Ona gel dedim ama gelemedi işleri yüzünden. Belki bir gün tekrar görüşürüz aşkım hoşça kal..
Doymamıştım ego Zeynebe ama gitmesi gerekiyordu. Arkadaşları kalkmadan onun otelde odasında olması gerektiğinden anlayış gösterdim. O bana güvenip ve fedakarlık yapıp geldi bende onu zor durumda bırakmamalıydım. Atladık arabaya. Yolda hep bana sarıldı. Beni unutmican değimli diyordu. Otelin önüne geldiğimizde bende geleyim birde burada yapalım dicektim ama gören olur zor durumda kalır diye vazgeçip söylemedim. Arabadan indi hızlı adımlarla koşar gibi yürüdü. Otelin kapısına gelince dönüp baktı. Ama bende yola çıkmıştım o sırada. Eve geldiğimde hala kokusu vardı. Doymamıştım ona ama neyse deyip film izledim. Birkaç gün sonra msn de konuştuk. Bana aşkım seni unutamıyorum. Hep aklımdasın diyordu. Beni oraya davet ediyordu ama maalesef işlerimin yoğunluğundan gitme imkanım yoktu. Aşkım sen gel dedim. Fırsatım olursa hiç durmam hemen atlar gelirim de biliyorsun ancak 5 6 ayda bir gelebilirim. Hiç o kadar uzun yapmamıştım. Öldürdün beni sen o gece. Ego o kadar fazlasına alışık değilim. 2.5 saat seks yaptık. Beni seks manyağı yapcan vala dedi. Bu gün sabah msn de konuşuyorduk. Bana bizi yazmayı düşünüyormusun diye sordu. Neden yazmamı mı istiyorsun yoksa dedim. Evet yazsan fena olmaz dı hani. İsmimi yanlış yaz gerisini sorun değil nasıl sa kimse bilmicek.Tamam dedim anlatırım ama bir şartla. Yatak kısmı sen anlatacaksın dedim. Oda olmaz ya utanırım dedi. Ya sen kimden utanacan. Sanki seni tanicaklar hee, dediğimde sen tanıyorsun ya dedi. Benden mi utanıyon dedim. Evet utanırım tabi deyince. Ya yapma Allah aşkına birlikte olduk. O kadar altıma yatın ahaha#61514; Birlikte olduk utanman gerekmez deyince, bitmiş yazmaya çalışırım ama detaya girmem dedi.

8 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9...SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN KADINIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM sms watsap carı

      Sil
  2. erhaba ankarda yasıyorum yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen hanımlar cagrı yada msj atsın arayım.Aletim 22 cm kalınt 0505 390 79 58

    YanıtlaSil
  3. mrb ben mert telde sex yapmak isteyen arasın msj atsın 0536 632 98 66

    YanıtlaSil
  4. Domalarak sikilmekten hoşlanan. İstanbullu hanımlar, 18 mc lik kalın sikimin tadına bakmak istiyorsanız arayın beni. bende sizi domaltıp sikimin tamamını domalmış pozisyonda size sokmaktan büyük zevk duyarım. sadece bayanlar, evli çiftler ve kalın sevenler arasın 0549 782 60 26 :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR ARAYIN TANISALIM ! 0545 352 25 52

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  6. slm ben izmirden can yaşım40 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler olgunlar kapalı çiftler dullar arayabilir çiftlerle deneyimim var her türlü fanteziye varım 0539 354 59 06

    YanıtlaSil
  7. slm gizlilige önem veren tüm azgın bayanlar evli bekar dul hiç farkedmez whatsabım açık 39 yaşındaym kaln ve damarlı 22cm sevenler esmer yakışıklı sayılrm heryastan bayanlar arayın izmir ve çevre illerdenCinselliğe aşk içerisinde yaşamayı seven bayanlar arasın fantazi tadında

    05457109847

    YanıtlaSil