10 Şubat 2013 Pazar

bekaretimi kuzenime verdim

merhaba, ben cansu. 1.70 boylarında dolgun kalçalı, 85 numara sütyen giyen esmer bir bayanım. şimdi 22 yaşındayım bekaretimi ise 16 yaşında bozdurdum.
O zamanlarda da şimdi ki gibi güzel ama biraz daha küçük göğüslere sahiptim. Sekse olan ilgim 15 yaşında annemle amcamı sevişirken basmamla başlamıştı. 16. Yaş günümde Yozgat dan kuzenlerim geldi. Eray adında çok tatlı bir kuzenim vardı kendisi benden 2 yaş daha büyüktü ve çok yakışıklıydı. Ne zaman bize gelse peşinden ayrılmazdım. Doğumgünü partimde annemler beni, eray ı ve arkadaşlarımı evde yalnız bıraktılar. Bütün arkadaşlarımda aynı benim gibi Eray ın dibinden ayrılmıyordu. Bir ara kalabalığın içinde Eray ın olmadığını fark ettim. Odalara bakarken benim odamın kapısını hafif açık gördüm. Kapı arasından bakarken Eray ın benim külot çekmecemi kurcaladığını ve o zamanlar sahip olduğum tek tangayı kotunun içine soktuğunu gördüm. Bunun üzerine ona çaktırmadan kapıdan uzaklaştım ve herkese partinin bittiğini söyledim. Annemler gece geç saate kadar yoklardı eğer doğru hareket edersem belki Eray ın yarağını görürüm ya da hiç olmazsa onu azdırırım diye düşünerek herkesi evden kovdum.
Ev sessizleştiğinde Eray odamdan çıktı. herkes nerde? diye sordu. evi toplamak için erkenden kovdum hepsini. Annem dağınık görürse evi canıma okur dedim. tamam dedi ve gözden kayboldu gene. Ben evi boş verip odama gittim ve donumu ve sütyenimi çıkarttım. Beyaz ince büyük bir tişört giydim ve salona geçtim. Biraz daha toplarmış gibi yaparken Eray salona geldi. Onun geldiğini görmemiş gibi yaparak arkamı döndüm ve yere eğildim. Bütün götüm ve amım onun karşısındaydı şimdi. Hafif bir inleme sesi geldi Eray dan. Ben de amacıma ulaştığımı anladım bu inlemeyle.
Arkamı döndüğümde şimdi altında kot yerine eşofmanı olan Eray ın önündeki çadırı gördüm. Hemen eliyle kapamaya çalışsa da ben ona doğru yürüdüm.
daha önce de gördüm dedim. Halbuki ilk defa görüyordum. Parmaklarımın ucuna kalkıp Eray ı öptüm. Benim dudaklarım ona daha değer değmez onun hamaratlı elleri götümün üzerinde dolaşmaya başladı. Elini götümün arasına soktu ve göt deliğimi okşamaya başladı. hayır dedim ve elini çektim. Tişörtünden tutup onu benim odama sürüklerken evin kapısını da kilitledim annemler erken gelirler belki diye. Kendi odamı da kilitledikten sonra Eray a döndüm. O da benim dönmemi fırsat bilerek beni hemen kapıya yasladı. Bacaklarımı onun beline sararken bir eliyle amımı okşuyordu.

sikicem seni dedi kulağıma. ne bekliyorsun? dedim bende onu azdırmak için.
Daha da hırslanarak beni yere yatırdı. Eşofmanını ve tişörtünü çıkarttığında çırılçıplak karşımdaydı. Bende tişörtümü çıkarttım yerde çırılçıplak kalmıştım. Hemen bacak arama gömüldü ve amımı yalamaya başladı. Daha önce kendimi hep tatmin ederek boşalmıştım ama şimdi Eray ın yaptıkları onların çok ötesindeydi. Parmağını amıma hızla soktuğunda bekaretimde bozuldu kan gelmeye başlar başlamak eşofmanımı altıma serdi. bakireymişsin sen orospu kuzenim benim dedi amımı parmaklarken. artık değil aşkım hepsi senin artık dedim ve inlemeye devam ettim.
Benim gözlerim kararmaya başladığında boşalacağımı anladım daha hızlı dediğimde boşalacaksan adam gibi boşal bari dedi ve son hızla yarağını amıma soktu.
Ben çığlık çığlığa bağırırken bağır bakalım orospu kuzenim diyerek göğüslerimi tokatlıyordu. Boşaldığımda neredeyse bayılacak gibi olmuştum. Bacaklarım, kollarım titremekten ağrımaya başlamışlardı. Ben tam artık yeter diyordum ki Eray son sürat köklemeye başladı yarağını. Ben yerde sürtünmekten ölürken o da durmak bilmiyordu. Amımın derinliklerine sokabildiğince yarağını sokuyordu. Bir ara durdu sikini yavaşça çekti ve aniden tekrar köklediğinde bağırmaktan sesim kısılmıştı. Memelerime tırnaklarını geçirdi ve hamur yoğururcasına yoğurmaya başladı. Uçlarını emdi, yaladı ve ısırdı. En çok ısırması hoşuma gitmişti. Amıma hala sokarken benim bir elimi tuttu ve amıma götürdü. mastürbasyona başla dedi bana. ne? dedim. Şaşkınlıktan zaten içimdeydi neden mastürbasyon yapacaktım anlamamıştım. daha çok zevk almak istiyor musun? dedi. Cevap bile vermeden başladım. Başta garip bir histi çünkü içimde hareket edişini bile hissedebiliyordum. Ben hızlanırken o da hızlandı sonunda benim yine gözlerim kararmaya başladı ve ben boşalıcam dedim. Daha da hızlandı ve ben bir iki saniye içinde ikimizi de sırılsıklam ettim.
sende boşal dedim. öyle kolay kolay olmaz orospu kuzenim benim dedi ve beni ters çevirdi. Ben şimdi dört ayak olmuşken o hala amımdaydı. Saçlarımı kavradı ve kafamı arkaya doğru çekerken bir yandan da sokuyordu. Sonra saçlarımı bıraktı ve memelerime tutundu yine. Tırnaklardı, sıktı ve avuçladı memelerimi. Sonra elini yine amıma götürerek bana kendi mastürbasyon yapmaya başladı. hadi inle orospu inle diye bağırıyordu bana. Ben zaten inlerken daha yüksek sesle inlemeye başladım. On beş dakika daha beni sikti ve sonra yine hızla beni ters çevirdi. Ben daha neler olduğunu anlamadan sikini ağzımın kenarında buldum. Ağzıma doğru 31 çekerken bende kendimi okşamaya devam ediyordum. Elimi amıma soktum ve parmaklamaya başladım gene kendimi. gidene kadar sikicem seni orospu kuzenim benim. Amının içine kol girene kadar sokucam sana dedi ve ağzıma boşaldı. Hiç düşünmeden yuttum. sende benimkileri yut dediğimde Eray bacak arama yerleşti yine. Ben elimi çektiğimde o amımı emzik gibi emmeye başladı. Ben artık yere yumruk atarken boşaldım ve Eray hepsini yaladı.
Yanıma yatarken her gece senin odana gelicem eğer birine söylersen seni öyle fena sikerim ki dünyan şaşar dedi. Ben sevinmiştim bunu her gece yapacağımız için ama sadece meraktan birlikte sikişebileceğimiz arkadaşların var mı? dedim.
istemediğin kadar var orospu hepsine siktiririm seni dedi ve ben onun üstüne çıkıp sikini tekrar canlandırmaya çalışırken o da keyfine bakıyordu. Annemler gelene kadar iki kez daha seviştik sonraki iki hafta boyunca her gece ve sabahın köründe gelip beni sikti. Birinci haftadan sonra götümün üzerine zor oturur olmuştum.

7 yorum:

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;

    YanıtlaSil
  2. Slm Bodrum'dan murat kendine güvenen olgun vede ciddi bayanlarla 05468842018

    YanıtlaSil
  3. merhaba bayanlar arayın telefonda sırları paylaşalım dilediğinizi konuşalım herşey serbest ve aramızda , sadece bayanlar.05053907958

    YanıtlaSil
  4. HAYATIN TADI NUMARAMI TUŞLAMAK KADAR YAKIN.BEN İSTB.DAN ONUR ANLAYIŞLI OLGUN BİRİYİM.
    SAYGI GÜVEN ANLAYIŞ VE DÜRÜSTLÜK İÇİNDE BİR DOSTLUK VE HEYECAN ARIYORUM.
    536 486 3348 NUMARAM SADECE BAYANLAR.
    ARAYIN GİZLİ FANTEZİLERİMİZİ PAYLAŞALIM

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Adana dan apo 28 yaşında yım ateşli dakika lar icin bütün bayanlar in araması ni bekliyorum yaş fark etmez 05323568692

    YanıtlaSil
  6. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  7. SLM BEN kaan 05385815629...SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN KADINIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM sms watsap carı

    YanıtlaSil