12 Şubat 2013 Salı

mükemmel yolculuk

merhaba değerli  okurları   adım dilara değil ama burada gizli tutmak zorundayım sarışın alımlı dolgun vücudu olan güzel bir bayanım..insanların devamlı bana baktıgını hisseden ve bunun benim çok hoşuma gittiğini bildiğim bu sebepten dolayı devamlı yaz kış mini etek giyen bir bayanım…bu sabah otobuse bindiğimde her zamankinden daha kalabalıktı iyice sıkışmıştık..o kadar doluduki sanki hepimiz üstüste gibiydik ve kalabalıktan çok sıcaktı..terlemeye başlıyodum camdanda uzaktım otobus sallandıkça kalçalarımda bişi hissettim sert bir cisimdi neden bilmem ama hiç engellemedim hoşuma gitmeye başladı boyum uzun oldugundan arkamdaki adamın heyecan nefesini duyuyordum bu beni delirtiyordu onunda çıldırması hoşuma gidiyordu ona doğru iyice yaslandım popomu onun seyine sürttüm kalkmıştı belli ve çok sertti..elleri üstteki demirdeydi yüzüne bakmak istedim çirkin olmasından korktum çünkü hoşuma gitmişti bana seyini sürtmesi engel olmak istemedim…ben ona yaslandıkça o cesaretlendi ve daha çok yaslandı popoma öle serttiki sanki demir gibiydi hatta bi ara şüphelendim acaba demiremi yaslanıyorum diye ama kafamı aşşağıya eğdiğimde lacivert pantolondan uzun bir sik benim popoma sürttüğünü gördüm zevk suları akmış ıslanmıştı bugünde etegim öle miniydiki sanırım dayanamadı oda neyse ben sürtmeye başladım oda daha çok itelemeye başladı nerdeyse boşalıcaktı öle hoşuma gitmeye başladıki bir elini aldım ve baldırıma götürdüm ödüm kopuyordu biri görücek diye ama o kadar kalabalıktıki kimsenin görmesi mümkün değildi..etegim sert değildi arasına yerleştirmesini istedim elimle sikini tuttum( ) o kadar sıcaktıki ve serttiki elliyince direk ağzıma almak stedim ama bunu tabi yapamazdım..ellerimle popomun arasına soktum ama girmedi kalçam dolgun olduğundan kalçamın yanaklarının arasına soktum ve ileri geri yaptım bir kaç dakika sonra bi titresim hissettim ve tabi ıslaklık sanırım onu boşalttım geliceğim yere geldiğimde otobusten indim dönüp arakama bakmadım bile hemen uzaklaştım en yakın wc ye gittim eteği çıkardığımda götümün sol yanağına boşalmıştı ve aşşagıya doğru akıyordu umarım wc ye girerken kimse görmemiştim dedim ama yapacak bişi yok..onun döllerini elime aldım koklamaya başladım ve amıma sürtmeye başladım mutlaka kendimi boşaltmam ve rahatlamam lazımdı ve yaptım..bu sabahı hiç unutmıcam çok güzel ve atesliydi..lütfen kimse msn ve tel numarası yazmasın sadece sizlerle paylaşmak istedim…erkeklerin bana bakmasını arzulamasını ellemek istemesine bayılıyorum bu müthiş bir duygu bilmiyorum belkide ben doyumsuz biriyim erkek arkadasım bu yazdıklarımı görse sabaha kadar siker beni ama elimde değil yazmassam rahatlayamazdım…kendinize ii bakın ve unutmayın sadece biraz cesatretli olun erkekler hepsi gerisi gelir zaten hoşçakalın…..( )

35 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. BEN KEREM İSTANBUL İCİ TEK BAYANLAR YADA UCUNCU ARAYAN CİFTLER. TANİSMAYA VE BUULUSUP BİRLİKTE OLMAYA ZEVKİN DORUKLARİNDA SORF YAPMAYA NE DERSİNİZ. İSTE BURADAYİM: 0542 314 01 76,,,AMA KONUSACAK VE BULUSACAK CESARETİN YOKSA LUTFEN ARAMA...0542 314 01 76. BEKLİYORUM. Bu Arada Etiler Levent Beşiktaş ve başakşehir Halkalı Taraflarında Oluyorum İşim Geregi Bu Bölgelerde Olanlarla Daha Çabuk Bulusuruz....

    YanıtlaSil
  4. merhaba bayanlar arayın telefonda sırları paylaşalım dilediğinizi konuşalım herşey serbest ve aramızda , sadece bayanlar lütfennn gizli açık no 0531 272 99 99

    YanıtlaSil
  5. azgin bayanlar arayin 5324113721

    YanıtlaSil
  6. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

    YanıtlaSil
  7. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
  8. güzel seks hikayeleri paylaşıyorsunuz.. sex hikayelerini buradan okumak ayrı bir zevk veriyor :)

    YanıtlaSil
  9. 5334017743 izmir dul ve bekar yasiniz fark etmez bekliyorum bayanlar

    YanıtlaSil
  10. ankaradan dul evli bekar olgun genç baynalar arayın tanışalım.05053907958

    YanıtlaSil
  11. ben mert bursa telde sex yapmak isteyen arasın msj atsın yaş sınırı yok 0536 632 98 66

    YanıtlaSil
  12. Slm arayın tanısalım ben istanbuldan bir erkeğim. Evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  13. selam ben ali antep den olgun bayanlar reel veya sanal takılacak bayanlar bekliyorum skype aliaslan19841 tweet aliasla_n bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. merhaba kizlar adam akilli biri ile sohbet etmeyi sewiyorsaniz hem kendime hem sohbetime hemde sesime fazlasiyla guveniyorum sanirim aranizdada yazismak yerine konusmayi tercih eden cesur kizlar vardir ses tonumda oldukca etkileyicidir aramak isteyenler icin numaram ozele acik yas 29 antalya whatsappda tabiki vardir:) 05071223663

    YanıtlaSil
  15. aynen insan cesaretli olacak yoksa hiç bişey olmaz ondan :) çok güzel şey yaşamışsınız :)

    YanıtlaSil
  16. Selam istanbul avrupa yakasi şişli den Hayati ben 24 yasinda hafif esmer slimfit vucut yapisina sahip bir erkegim Bambaska anlar yasamak isteyen siz bayanlarla
    sevgili tadında guzel hos vakit gecirmek ve
    birlikteligimiz boyunca yapmacik tavirlardan uzak
    oldugumu belirtmek isterim kisisel bakimima ve hijyenime son derece onem veririm siz bayanlar icin de bundan en ufak bir suphem yok 45 yaşin ustu aramazsa memnun olurum gizlilik esas saygilarimla...
    0541 347 85 51

    Not : WATSHAP KULLANANLAR DA NUMARAMİ REHBERİNE EKLEYEBİLİR BAZEN TELEFONA BAKAMADİGİM ZAMANLAR OLABİLİYOR EN AZİNDAN YAZMASİ KOLAY OLUR NUMARAMİ EKLEDİGİNİZDE TANİTİCİ SMS YA DA CAGRİ ATARSANİZ BENDE NUMARANİZİ EKLEYİP HEMEN SİZE GERİ DONUS YAPARİM BAYANLAR, OZEL NUMARANİZİ ASLA VE ASLA KİMSEYLE PAYLASMAM KİSİLİGİ BOZUK BİRİ DEGİLİM BANA GUVENİN...karsi cinsim harici kimseyi istemiyorum sacma sapan para teklifi edip de zamaninizi bosa harcamayin.

    YanıtlaSil
  17. Mrb ami kalkan bayanlar 19 cm ve kalın 05075887725

    YanıtlaSil
  18. Ben Adanadan Semih... Adanalı bayanları bekliyorum. Size bir telefon kadar uzağım. Mesaj ve aramalarınızı bekliyorum. 0.5.3.4.5.1.8.9.9.4.9

    YanıtlaSil
  19. mrh bayanlar emre bn konydn 536 663 22 69 srt kfrl drmdan degsik fantzilrle bgra bagra drmdan hr trlü 8saat vahsce yüzyze gercek kacamak sx yapacak bayanları mtl edyrum 18klın dmrl demir boru gbi dimdk slarım tzkl fskrr ys 32 atltk bkmlyım özelden aramayın sanalcılar gayler aramasın ilgilenmem sadece reelc bayanlarla grsyrum

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar cogumuzun burda olma sebebi ayni degilmi? Hepimizin disarda normal bi ortami ve arkadaslari olmasina ragmen yinede farkli kisilikler tanimak ve onlarla sohbet etmek istiyoruz ve nedensede uzaktan tanidiklarimizla normal arkadaslarimizla konusmadigimiz seyleri konusabiliyor ve dertlesebiliyoruz. Cogu zaman karsimiza sacma sapan kisilikler ciksada bazende sonderece iyi anlastigimiz tam kafadengi arkadaslar bulabiliyoruz. Iste benim amacimda bu gercekten kafadengi bi arkadas bulmak. Bu biraz zor gözüküyor ama belki evde bos sohbetlerden ve sahte kisiliklerle sohbet etmekten bikmis birileri cesaretlenip verdigim numaradan bana ulasir ve bakarsiniz tam kafadengi biri ile tanisirim.. Bu arada ben antalyadan fatih yasim 29
    05071223663

    YanıtlaSil
  21. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak yada buluşmak isteyen olgun hanımlari evli çiftler cagrı yada msj atsın arayım 1.85 boyunda 84 kiloyum. 537 735 19 25

    YanıtlaSil
  22. Slm ben ist pendikten oguz 28 yasinda bekar biriyim yalniz yasiyorum istanbul ve cevresi bulusmak isteyen bayanlarin aramasini bekliyorum 0539 896 41 73

    YanıtlaSil
  23. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcut olup özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. Domalarak sikilmekten hoşlanan. İstanbullu hanımlar, 18 mc lik kalın sikimin tadına bakmak istiyorsanız arayın beni. bende sizi domaltıp sikimin tamamını domalmış pozisyonda size sokmaktan büyük zevk duyarım. sadece bayanlar, evli çiftler ve kalın sevenler arasın :) 0549 782 60 26

    YanıtlaSil
  26. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil
  27. slm kızlar ben enes yakısıklı ve bakımlıyım kendime guveniyorum kendine guvenen konusmasını bilen nazlı cilveli bakımlı tum bayanları bekliorum gizlilik şart pişman olmassınız tel 0537 028 65 30

    YanıtlaSil
  28. merhaba ben serdar konyadan evlı bekar dul bayanlarla tanışmak ıstıyorum 0544 380 89 20

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  30. Selam izmirden ozer ben 33 yas 180 boy mutlulugu arayan ozel ve olgun bayanlar hizmetinizdeyim 5442545546

    YanıtlaSil
  31. Slm Adana dan apo ateşli dakikalar için bayanlar in aramasını bekliyorum yaş fark etmez ben 28 yaşındayım 05323568692

    YanıtlaSil
  32. According to Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh 42 pounds lighter than us.

    (And by the way, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to uncover if this easy test can help you decipher your real weight loss possibilities

    YanıtlaSil